maandag 14 februari 2011

Trots en tevredeheid!

Dit had ik gister avond in bed geschreven. Een moment waar ik me tevrede en trots op mezelf  voelde:)
Jaja, dat kan ik dus blijkbaar, stond, of naja lag er zelf ook van te kijken..


Mijn ego heeft sinds een enorme klap weer een boost gekregen. Eindelijk, werd weer een keer tijd. (Natuurlijk ga ik lekker niet alles vertellen haha!;))


Maar ik ben blij dat ik hier ben. Net zoals Max. Zodra hij me ziet wilt hij gelijk op mijn arm. (Stel een jone van +/- 1.30 voor) , wilt hij iets laten zien waar die mee bezig is. Of heel simpel weg : "Haaaai Lisaaa!" (Dat haai heeft ie van mij hihi) begint te klappen en stopt dan niet met lachen. En dat herhaald zich zo'n 5 of 10 of 20 keer ofzo?! Wat hou ik van dat jong!
Ik vertelde vorige week Natasha (van Taalcursus) over Max, maar zij zag Max als een jongen die slaat en niks kan. Dat vond ik zo vervelend. Ik vertelde het Gabi. Gabi zei :" Er zijn maar een paar mensen die weten hoe intensief het met Max is, zowel de mooie als de zware momenten. Dat is mijn moeder, wij als gezin, Steffi en jij." Zoveel mensen onderschatten het.


Vandaag had ik Anika geholpen met haar huiswerk. Ze moest een poster iets maken, maar uiteindelijk was het meer kletsen dan dat we echt gewerkt hebben. Ze had gister avond een feestje gehad, en 2 uur geslapen. Zo hadden we een weddenschap gemaakt dat ze om 6 uur in bed zou liggen. Wat ik bij voorbaad al wist, is dat ze dat dus echt niet kan! Om 18.06 stond ze hier, Lisa, ben vergeten avondeten in te calculeren, dus het word half 7. Stipt half 7: Lisa, eigelijk ben ik nog helemaal niet moe, dus om 8 uur lig ik in bed. XD
Ze is zo'n heerlijk meid!


En Paul is toch ergens ook een heerlijk jochie. Hij heeft genoeg van ik-plak-je-achter-het-behang-momenten. Maar doen we elke ochtend, Paul ingewikkeld in een fleecedeken, Gabi "uitzwaaien" en samen ontbijten. Ik mag ook niet (naar bijv. taalcursus of sportschool) gaan zonder hem eerst te moeten zoeken en kietelen.
En dan komt Max naar de deur en geeft je een "smats". Hij doet het steeds vaker, gewoon een "lucht" kusje geven. En Paul staat dan bij de deur te zwaaien, tschuuuuuuuss! Dat zijn momenten dat de kids echt lieverd zijn! ^^


De hele week, had ik zoals ik mezelf beloofd had, weinig achter de computer gezeten. En dat doet een mens eigelijks best goed!
Maandag tot woensdag was Max ziek thuis. En woensdag was ik zelf ook nog is ziek geworden. Gabi had Steffi gebeld en Steffi wilde me wel helpen 's middags.
Donderdag voelde ik me al wat fitter, toen belde oma. Om te vragen hoe het ging, en dat zij Paul uit kindi zou ophalen. Dan kon ik nog een beetje uitrusten.
Ik ben de laatste dagen veel bezig geweest met freubelen. Ik barst ineens van de ideeen, alleen heb ik teweinig ruimte, en tijd.


Zaterdag was het weer heerlijk weer. Zo werd ik wakker van de jongens die samen buiten aant spelen waren. Ik heb me fiets gepakt en ben ongeveer 20 km wezen fietsen. Vervolgens via de sportschool weer terug. Weer had Max zo'n lieve moment. Hij had me horen thuis komen, en toen ik naar boven kwam moest ik de badkamer inkomen. Zat ie in bad. Hinsetzen. Ik ga dus naast hem zitten, had ik eigelijk niet moeten doen, want ik werd kleddernat gespat! Weer kreeg Max een lach aanval! 


Ook zondag ben ik op de fiets naar de sportschool geweest, weer 2 uurtjes gesport. Dus barst weer van de energie! Toen vond ik na een maskertje, een hete douche, huiswerk maken met Anika dat ik wel een internet-hang avond had verdient.
Heb bijna de hele avond Duits geschreven. Dus het was niet alleen gezellig, ook nog is oefening haha! Maar aankomend weekend is nu weer lekker vol geplant! Zoals het er nu uit ziet naar Rockfabrik, "shoppen" en bios! Jippie! ^^
Vervolgens spreek je mensen die je eigelijk niet meer verwacht te spreken en kreeg allerlei "leuke" dingen te horen. Zoals dat het tof is dat ik deze stap heb gezet.
Ik ben trots dat ik dit doe, dat ik duits durf te spreken en schrijven, dat ik nieuwe mensen ga ontmoeten en dat ik dit weekend veel gesport heb. Ook dat ik de rust en creativiteit heb om te schilderen en "knutselen".
En dat ik NL eigelijk helemaal niet mis. Ik zou nu ook niet weten wat ik nog wil hebben. Ja een miljoen zodat ik rustig zonder (geld) stress kan studeren in Wenen xD Haha!
Ook dat het morgen (vandaag dus, 14-02) is, doet me nu even helemaal niks.

Zo, dat moest ik even kwijt!


Tschüss!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten