dinsdag 21 september 2010

Chaotische weken

Ik moet bekennen, en blog bij houden is niet makkelijk! Het is niet altijd even makkelijk om een blog te schrijven, ook vanwege de taal. Het kost veel meer moeite. En savonds ben ik toch vaak moe en heb ik geen zin meer om wat te schrijven.
Nu toch maar doorzetten, tis al bijna twee weken geleden!

Deze weken zijn raar. Zo zonder Max. Het is stil. Het is zwaar. Het is veel. Het is chaotisch. Het is kapitein spelen. Het is jezelf niet laten kennen.

Paul is nu wat beter in zijn doen. Hij accepteerd meer en ik kan hem aardig sturen in veel dingen. Hij heeft zo zijn momenten, maar ik heb gezien en gehoord dat hij die ook bij Wolle en Gabi heeft.
Ik kreeg net te horen dat Max dit weekend niet thuis komt. De medicijnen slaan niet goed aan en dat betekend dat hij langer moet blijven. Maar het is nog onbekend hoelang.

Ik zie aan Wolle en Gabi dat die dood moe zijn en maakte net een opmerking naar Wolle van shit dat is balen. Ik hoop dat het niet veel langer duurt voor jullie (doelend op hem en Gabi) en hij reageerde: Maar het is ook zwaar voor jou, en ook voor Paul en Anika. Het is zwaar voor iedereen. Maar Paul is klein, en kent de situatie. Anika gaat naar school en is druk met de eigen dingetjes. En ik, ik pas me aan. Probeer te helpen waar ik kan. Zoals toch het huis aan kant houden, de was bijhouden etc.

Verder ga ik 2 a 3 keer in de week naar de sportschool. Daar leef ik me anderhalf uur flink uit en ga daarna weer op me fietsie terug. Andere dagen ga ik gewoon lekker fietsen of wandelen. Want alleen thuis zitten word toch snel deprimerend. Waar ik wel blij mee ben is dat ik in anderhalfe maand, bijna 2 maanden 3,5 kg ben afgevallen. En morgen naar de kapper, ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!

Af gelopen zaterdag had ik een verjaardag van het buurmeisje Kira. Het was gezellig, maar blijft lastig met de taal. Een op een gesprekken of met 3/4 gaat nog. Maar zodra er meer mensen bij komen en meerdere gesprekken lopen word het toch te veel. Ik kwam echt dood op terug. Maar toch wel weer een avondje weg van huis.

Verder valt er niet zo veel te vertellen. Het belangrijkste is dat Paul te hanteren is. Dat ik redelijk veel kan sporten. En ohja, volgende week begint de taalcursus! Ben nu druk aan het oefenen met Duits (brieven) schrijven! Pfff. Op zijn NL's vind ik het al zwaar, dan moet het op zijn duits?! Waarvoor gebruik ik dat?!  Naja, we doen het gwoon!

Ik laat het maar hierbij.
Foto's van danemarken vakantie: http://blackxbutterfly.hyves.nl/album/54717759/Danmark_2010/Pz86lfp2/
Foto's van Tsjechie vakantie: http://blackxbutterfly.hyves.nl/album/54721096/Tsjechie_2010/y9uM0JTD/ )

LG (Liebe Grüße) aus Magstadt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten